Minnen från mig

Fast jag längtar så otroligt till sommaren, ledighet med familj och vänner, sol, uteserveringarna, frihet och så mycket mer kan jag inte sluta tänka på det här!
Över nyår hade jag världens bästa gäng med mig upp till Åre! Helst fantastisk nyårsvecka!



Åre fjäälby är liten, vacker och pitoresk med en blandning av allt från Hemboder till stora Fillipa K butiker! Finns även så otroligt många mysiga fik, bra om man inte är ett jätte fan av skidor.



Bild från åre Bageri, utan tvekan byns bästa. Inte sämre att man har kanon sällskap på plats också.



Halva fikastuden gick åt till att prata om just fikat! Jag har aldrig druckit en sådan god latte. Nu blir jag besviken var och varannan gång jag är ute på fik, inget är som Åre latten!



Sen var själva nyår helt toppen! Vi åt tre rätters middag och avslutade med skumpa och bus ute i snön medan vi tittade på raketer. Sen hade vi ju såklart...



...Nyårspussen! Jag älskar dig min prins ♥

Nu ska vi se fram emot resten av året istället för att prata minnen, men det är viktigt att minnas. Minnas varför vi gör vissa saker, umgås med vissa människor och lägger vår dyrbara tid på vissa saker här i livet..