Drivet inom mig

Igår var jag på trevlig fika med en vän. Nästa vecka har vi planerat massor av trevligheter tillsammans och senare i sommar planerar vi att hinna med en liten road-trip ihop, innehållande massor av sol och loppisar runt om i Östegötland! Jag längtar så klart som bara den! Första gången på länge jag semestrar i Sverige dessutom.
Innan vi möttes upp hade jag lite egentid på fiket och passade på att skriva en del. Det är så skönt att vara ensam bland folk. Jag får vara ifred bland andra som också fikar, då jobbar jag alltid bra.
Efter noga insyn i mitt hjärta upptäckte jag sju saker jag verkligen vill göra just nu. Sju helt olika, helt underbara projekt jag knappt kan vänta på innan jag får gräva ner mig i dem.
Vad härligt det är att rannsaka sig själv och komma på vad man vill med famtiden,vad man brinner för och vad som får det att klia i fingrarna på en. Då har man valt rätt tror jag! Resten av 2012 kommer bli spännande för mig. ♥
 
 

Kommentera här: