Bilderna & dagarna – min vecka 17

Måndag – Äntligen har vi fått upp vår fina tavel-trio i vårt sovrum. Paris över min plats, London över Jespers och New York på sidan om oss! Bara där vi inte varit ännu. Vilken drömresa!

 

 

Tisdag – Brådis mellan hemkomst från jobb och nästa äventyr löste vi med amerikanskt mellis på balkongen! Varmkorv, pepsi och sol på nästan .Extremt sällan vi äter sådan mat, så sällan att det faktiskt var gott att göra det nu!

 

 

Onsdag - Blev näst intill överlycklig när jag äntligen hittade te som var både grönt, eko och med smak av mint. Som jag letat! Te känns hemskt otäckt att köpa kontroversiellt tycke jag. Bladen besprutas hårt inom den typen av odlingsform. När vi sedan köpt produkten häller vi på kokande vatten och dricker upp avslaget! Ja jag kan i alla fall undrar vad vi får i oss egentligen?

 

 

Torsdag – Sol ute, sol inne, sol i sinne. Och en kaffe på balkongen förstås!

 

 

Fredag - Dagen då våren verkligen överraskade oss! En promenad runt strömmen iförd tunt linne, converce och kjol. Härligt!

 

 

Lördag – Fixarlördag istället för fixarsöndag och snart är väggarna i vardagsrummet målade. Samma gråvita nyans som i sovrummet blir det!

 

 

Söndag – Ihop med ett helt gäng tjejer körde jag 2,5 timma hårt träningspass ute i skogen! Både löpning och styrka! En riktig prestation må jag säga och igår-/idag kan jag varken skratta(på grund av träningsvärk i mage), gå i trappor(på grund av träningsvärk i ben) eller sitta ner och jobba en hel dag(på grund av träningsvärk som lett till enorm stelhet i princip över allt) Fint

 

 

Kommentarer:

1 Emma Staaf:

Fina tavlor!!!!

Vilket gäng med tjejer var det som du sprang med? :-D

Svar: Ett par från jobbet bjöd med mig och sedan var det ett gäng från någon träningscirkel(typ naturkicken eller liknande) =)
your cup of tea

Kommentera här: