Vi startar måndagen med en lista tycker jag!

När vaknade du imorse?

Strax före sju ( obligatorisk frukost för alla interner 08:15 ) =)

 

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Har klockan ringt i tid?!?!? Okej bra... Ja då kör vi! 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Nej nej nej, jag är helt och fullt upptagen med ”min första riktiga dag i skolan dag” 

Vilket humör är du på?

Rätt peppad och lite nervös på samma gång. Ska bli oerhört spännande att de vad jag gett mig in på! 

Vad har du på dig just nu?

Standard jag. Kjol, stumpbyxor, gubbskor och stickad tröja.

 

 
 
Har du ont någonstans?

Nix. Möjligen lite träningsvärk då... 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Riktig glass! Alltså variant italiensk. Smak polka eller choklad (eller båda) ;-)

 

 
 
Hur mycket var din senaste lön på?

Tja lite mindre än vanligt eftersom jag gick på semester. Fast nu har jag ju inte lön längre utan csn-bidrag. 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Hyrfilm på CDON. Vapenbröder

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Har en väldigt strikt ordning här som jag helt inte vill ska rubbas at all! Först blogg.se sen mejlen och sen bloglovin. 

Vad ska du göra ikväll?

Tja i eftermiddag åker alla vi som bor på internatet in till Folkhögskolan i Örebro för att hälsa på alla andra studenter. Och ikväll åker vi ”hem” igen, förmodligen hittar vi på något roligt. Vet ej vad dock (så det kanske inte blir något roligt) :-) 

 

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Bibel med Imperiet. Min nya höstfavorit!

Vad tycker du om din blogg?

Jo men den är bra! Höstens utmaning blir att hitta ett nytt sätt att vara frekvent bloggare på. Min vardag förändras ju ganska markant i 10 månader framöver liksom.  

 

 
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Semester! Hade sovmorgon, gick ut och sprang (eller försökte, det gick skitdåligt), låg hemma i soffan och läste bok och drack te typ. Väldigt improduktivt och mycket skönt. 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Mja en vet ju aldrig. Antagligen vill folk vara extra snälla mot alla andra nu i början och då kan ju komplimanger vara en bra grej. För vad? Hoppas det inte handlar om hur jag ser ut i alla fall! (men det kan vara att hoppas på för mycket kanske)

När fotade du något senast, och vad?
Jag fotar hela tiden! Varje dag. I stort sätt handlar det om bloggen så det är bara att skrolla i mitt arkiv och kolla på alla bilder, det var dem jag fotade nu senast :-)

 

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Tomrum.

Kommentarer:

1 tyraelvira:

så fina bilder. och väldigt, väldigt fin blogg.

Svar: Åh tack så hemskt mycket. Vad glad jag blir =)
Frökenfilantrop

Kommentera här: