Firarkväll & brahelg

Vi går ofta på bio ihop Emma och jag. Ser allt möjligt, både bra och dåligt faktiskt. Det kan ju kännas som rent slöseri med tid att gå på en nästan två timmar lång film som sedan inte är bra, men det tiden väger vi upp alla gånger när vi sedan ligger skavfötters i hennes soffa och pratar. Pratar med samma fart som två avfyrade kulsprutor tills vi båda är hesa och trötta. Och det kallar jag väl disponerad tid det!

Ikväll måste jag dock försöka hindra oss ifrån att ligga och parat till långt in på natten eftersom att jag ska upp tidigt till kontoret dagen där på. Extra tidigt till och med. Och dessutom ha en extra sen eftermiddag. Fast det gör inte så mycket ändå för på torsdag är vi alla lediga och på fredag har jag tagit ledigt och då åker jag och Jesper med tidiga tåget till Göteborg! Majorna, hotell, Håkan Hellström konsert, Avenyn och rolig tillsammans tid. Underbart! vad jag längtar

 

Med världens finaste trumpor och ett par stadiga klackar på är jag redo för äventyr! Ha en fin kväll allihopa

Kommentarer:

1 Emma:

Saknar dig redan! <3

Kommentera här: