Risa eller rosa

 
 
Det känns som att påsken kom så tidigt i år. Här hemma har vi inte allas hunnit med att förbereda ett dugg. Egentligen brukar jag inte pynta särskilt mycket runt påsk iför sig eftersom att jag inte alls gillar fokus på godis, ägg, kycklingar mm. För mig är den viktig på andra sätt! Men jag brukar i alla fall vilja ha lite påskpynt hemma i form av ris med fjädrar. Förra året körde vi på med stora knippen av ris och massor av färgglada fjädrar i år blev det något mer minimalistiskt. Videkvistar med fjädrar i dova och lugna färger. Fint det med tycker jag!
 
 
 

 

Kommentarer:

1 Linn:

Så fint! Milda, ljusa färger kan också höra påsken till tycker jag.

Och här har jag inte varit på några dagar. Så fint du har fått det på bloggen!

Svar: Ja men precis, utrymme att göra som man vill även här =)
Tack! Tror jag hittat något som passar mig nu. Är dock väldigt sugen på att måla en egen header bara. Det känns så originellt och roligt tycker jag=)
Frökenfilantrop

2 Queen of Kammebornia:

Så himla fint tycker jag! Stor kram!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det =) Kram
Frökenfilantrop

Kommentera här: