Åter i vardagen

 

Vi är hemma från helgens Midsommarfirande och i nuläget sitter jag åter på kontoret. Jag har haft en fantastiskt fin helg med god mat och gott sällskap. Vädret var det väl si så där med, men då är det ju som det ska vara på Midsommar egentligen och som sagt, jag gillar tradition. Igår eftermiddag när vi kom hem regnande det faktiskt så brutalt att vi fick vänta med att bära in väskorna och sitta kvar i bilen en stund.  Regnet har en lugnande inverkan på mig och jag går liksom per automatik ner i varv. Kvällen igår ägnades således åt flera avsnitt av Twin peaks och chokladätande. Lagom många knop för en söndag skulle man kunna säga.

Idag ska jag förutom mina ordinarie arbetsuppgifter planera en del inför hösten och vad som komma skall med den. Men det får ni höra mer om vid ett annat tillfälle! Glad måndag

Kommentera här: