FOTOUTMANING | FJÄRDE MAJ | ett plagg

Jag är en kjol och klännings-tjej. Mest kjolar. Allra helst går jag klädd i skoj, strumpbyxor, någon enkelt T-shirt eller någon fin blus. Kjolen ska vara midjehög och ha fint fall. Jeans har jag inte använt på säkert ett halvår.

Viktigast för mig när det kommer till kläder att jag ska känna mig bekväm i dem! Inga hårda sömmar som skär in i kroppen och inget för tigit över magen, aldrig skönhet framför bekvämlighet liksom.

 

Jag gillar kläder absolut men är inte alls särskilt förtjust i shopping. Annorlunda var det när jag var yngre, då kunde jag ta månadspengen och shoppa upp den (i stort sätt) dagen efter jag fått den. Även om jag alltid varit ansvarsfull har jag en helt annan relation till pengar idag emot vad jag hade då. Jag är inte särskilt förtjust i dem längre, jag vet att jag behöver dem till annat/-mer än kläder och jag vet framför allt vad det ”kostar” att tjäna in dem! Jag är mer försiktig idag, mer eftertänksam. Och köper bara kjolar jag verkligen vill ha! ;-)  

 

1. Snapshots | 2. Liten | 3. Hjärta | 4. Ett plagg | 5. Sovrum | 6. Ett tips! | 7. Drömmar | 8. Nära | 9. Om jag vore en färg | 10. Lunch | 11. Mina blogg-tips! | 12. Som liten | 13. Kvällen | 14. Rofyllt | 15. Kök | 16. Pasteller | 17. Min kära vän | 18. Morgonljus | 19. Minns | 20. Nära hjärtat | 21. Under mina fotsulor | 22. Familjen | 23. Från min soffa | 24. I blom | 25. På min tallrik | 26. När ingen ser | 27. Porslin | 28. Förälskelse | 29. Ballong | 30. I framtiden | 31. Här är jag! |

Kommentarer:

1 Anonym:

Vad roligt med fotoutmaningar! De ska jag nog anamma ;) Det är ju hur bra som helst att ha något bestämt att fota så det blir av och man utvecklas.. många fina bilder och en mycket fin blogg tycker jag du har! :)

Svar: Tack, vad snällt =) Ja kör på bara.. Ju fler desto bättre liksom!
your cup of tea

2 Emma :

ojoj, glömde visst signera min kommentar..

Kommentera här: