För kreativitetens skull

Jag har klarat mig från all typ av sjukdom en så länge, skönt! Tim ligger fortfarande sjuk och det är ju nästan alltid så att par blir sjuka tillsammans, i allafall brukar det vara så för oss. Vi kan liksom inte låta bli att pussas lite trots hosta, halsont och allt vad det nu kan vara.

Hur som helst har jag haft en bra produktiv dag i dag! Hann till och med träna innan lunchen, inte helt fel! När jag sitter på bussen hem brukar jag passa på att låta tankarna vandra på egen hand en stund. Nu har jag kommit på mina två nästa större steg inom mitt företag. Sommarplaner! Att jobba med färg och form på olika sätt sätter verkligen igång produktivitetetn, alla borde driva eget bara för kreativitetes skull. Vilken tankeverksamhet man får!



Sådana här sitter jag och reder ut med jämna mellanrum. Vem var vem, vad jobbade hon/han med? Vad kan de erbjuda mig och hur kan vi erbjuda varandra eventuelle sammarbeten?