Värt att notera

Mina tidiga mornar med raska promenader har den här veckan ersatt helt av alldeles för sena kvällar och långa sovmornar på det. Jag märker verkligen av att ju mer jag försummar träning och vardagsmotion ju tröttare blir jag. Jag biter mig själv i svansen när jag hoppar motionen för att hinna med "annat", för jag orkar inte göra massa annat om jag inte först fått rensa huvudet med en löprunda eller en långpromenad. Jag ska bättra mig. Nåväl. 

Just nu sitter jag i soffan, äter frukost, skriver to-do lists och planerar lite inför kommande vecka. Jag har lite pappersjobb att göra och vill helst bli klar med allt innan skolan börjar i nästa vecka. Dessutom vill jag förbereda inlägg för hela första veckan här inne, jag vet ju inte men kanske kommer jag inte ha tid att sitta ner och skriva överhuvudtaget. Och har jag tid är det inte säkert jag finner ro att samla tankarna för att plita ner något vettigt i alla fall! Bäst att vara förbered tills jag kommit in i de nya rutinerna hur som helst.

 

 
 
 

Kommentarer:

1 Hanna -- livet på Medelhavsön Malta:

vilken mysig blogg du har, och vilken mysig tjej du verkar vara, fortsätt med det. kram

Svar: Åh tack så mycket! Vilken fin kommentar. =)
Frökenfilantrop

Kommentera här: