Morgon & kvällssol

Idag har himlen varit rosa här hela dagen lång, från morgon till kväll. Vi tog sista dagen i backen idag och drack sista koppen varm choklad med grädde i anläggningens värmestuga. Ja eller det var i alla fall sista gången för det här resan för imorgon åker vi hem. Visst, det känns det lite vemodigt men jag längtar ju så dant efter att få pyssla och fixa hemma att det känns rätt okej ändå! Jag ska slänga ut julpyntet och göra hemmet redo för vårsol!

Egentligen tycker jag att det bästa med semester på bortaplan är när jag kommer hem igen! Jag trivs bäst hemma, då jag kan gå runt och tänka tillbaka på hur bra vi haft det borta och även få lust planera nya saker att åka iväg på såklart. Just nu ser det ut som att vi är här igen om ett par veckor. Inte helt fel precis! 

 

 

Kommentarer:

1 Sofia/ kreativ inredning:

sv. Tack så jättemycket för din fina kommentar, så kul att höra! Jag känner igen det där- för mig gäller också borta bra men hemma bäst:-) Och superfina bilder också, ljuset är helt magiskt!

Svar: Åh tack så mycket! Det är verkligen fantastiskt fint uppe i vårt avlånga land! =)
Frökenfilantrop

Kommentera här: