Kontor i det gröna

 

Jag blev klar med dagens arbete på kontoret redan till lunch och bestämde mig för att ta ledigt resten av dagen. Inget jag ångrar ett dugg! Vädret är fantastiskt fint och i nuläget sitter jag hemma i trädgården hos mina föräldrar och pillar lite med bloggens design. Jag har ändrat lite småsaker så som bilder och typsnitt på texten. Jag eftersträvar en lite mer ”somrig känsla” och förhoppningsvis blev det just så? Kanske blev det inte exakt som jag tänkte att det skulle bli men det får jag reda ut efter hand. Det allra viktigaste är ju att tiden och lusten för att skriva och uppdatera finns, och inte hur sidan ser ut förstås!

 

 

Nu ska jag avsluta här och så ska vi alldeles strax åka och bada hela familjen. Hoppas ni också har en fin måndagskväll. Med eller utan semester.  

Kommentarer:

1 Linn:

Fint, glatt och somrigt! Blir glad av att vara här.

Kramar

Svar: Åh vad glad jag blir att du säger det! :D
Frökenfilantrop

Kommentera här: