Tröttheten

”Innan semester-tröttheten” har kommit över mig precis, och i nuläget gör jag mitt bästa för att orka hålla ut några veckor till. Det är märkligt hur det fungerar det där. Ju närmre semestern jag kommer ju tröttare blir jag! Borde det inte vara tvärtom? Precis som att vara ute och springa liksom. Trots att du har sprungit en bra bit i gott tempo orkar du ändå med en ännu snabbare slutspurt, bara för att du vet att målsnöret är precis runt hörnet. Ja tydligen fungerar inte jag så (tyvärr).

Nåja efter en hel dag på stan med klackar värker fötterna och i nuläget ligger jag på soffan och vilar. Jeppe är ute och tänder grillen, vi får middagsgäst ikväll. Det blir trevligt!  

 

 

Kommentarer:

1 Queen of Kammebornia:

Ha det riktigt fint nu ikväll! Vad bra att du kan vila lite :) Kram!

Svar: Tack det ska jag =) Kram
your cup of tea

Kommentera här: