FOTOUTMANING | SJUTTONDE MAJ | Min kära vän

 

Min allra finaste vän har ni stött på ett flertal gånger här i bloggen. Det är svårt att inte skriva om henne eftersom att hon är så bra och gör mig så glad! Emma. Här visar jag bland annat en liten snabbtitt från hennes hem. Ett hem som alltid är öppet för mig och där det alltid bjuds på grönt te och hembakade kakor. Även om jag alltid uppskattar henne gjorde hon en alldeles extra fin och uppskattad sak i år på min födelsedag. Vi möttes upp i parken för att äta glass och öppna paket. Och det stora vad inte vad som fanns i paketet utan hur hon slagit in det. Utanpå paketet satt istället för ett grattiskort en liten skylt med ordet tack på.

 

Jag skrev inte grattis på paketet utan skickar med ett tack istället, bara för att du är en så bra vän”

 

Ja ungefär så där sa hon och jag bölade direkt. Är absolut den känslosamma och stormiga typen och varje gång hon säger någonting i stil med att jag är en himla bra vän, eller att hon kan parat om allt med mig eller att vi alltid har kul ihop bölar jag direkt. För det är ju precis det som jag vill vara för henne! Eftersom att hon är precis allt det där för mig. Så tack själv kära du, för att du är allt det där för mig också...

 

 
 
 
 
1. Snapshots | 2. Liten | 3. Hjärta | 4. Ett plagg | 5. Sovrum | 6. Ett tips! | 7. Drömmar | 8. Nära 9. Om jag vore en färg | 10. Lunch | 11. Mina blogg-tips! | 12. Som liten | 13. Kvällen |14. Rofyllt | 15. Kök | 16. Pasteller | 17. Min kära vän | 18. Morgonljus | 19. Minns | 20. Nära hjärtat | 21. Under mina fotsulor | 22. Familjen | 23. Från min soffa | 24. I blom | 25. På min tallrik | 26. När ingen ser | 27. Porslin | 28. Förälskelse | 29. Ballong | 30. I framtiden | 31. Här är jag! |

Kommentera här: