Inför helgen

Dagen och kvällen gick i ett igår med full arbetsdag och sommarfest med kollegorna direkt efter jobbet. En lugn kväll för min del och jag var hemma och i säng redan vid elva tiden. Idag knyter jag ihop trådar på jobbet och förbereder mig för att bara jobba halvdag imorgon. Faktiskt tar jag ledigt halva fredagen för att storstäda vårt hem inför helgen. Allt ifrån att nya möbler ska upp till att golven ska våttorkas och tvätten tvättas. Ett rejält röj. Till helgen kommer nämligen min kusin med fästmö och hund hit från Småland och hälsar på oss. Och självklart ska vi gå på Bråvallafestivalen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 mIZCA:

Svar: Visst var det fint gjort, och på en sån bra dag också =)
Tusen tack!!

Svar: Ja jag blev nästan lite avis minsann ;-) haha^^
your cup of tea

Kommentera här: