21

 
 
Idag fyller jag 21! Jesper har firat mig med sång, paket och frukost på balkongen i strålande sol nu på morgonen. Härligt! Skillnaden mellan att fylla 12 och fylla 21 är att jag får styra allt sammans själv nu( nåja, nästan i alla fall) Det är jag som bjudit in gäster, inte mamma, det är jag som handlat maten och jag som bakat efterrätten, inte mamma och pappa. Fast det är ju roligt också förstås! I detta nu står hela ugnen full med lime-muffins och snart åker jag och Jeppsson hem till mina föräldrar( vi firar där, bättre i ett stort hus än i en liten två som dessutom under renovering) och fixar resten av alla förberedelser Innan gästerna dyker upp. 
 
Ha en fin dag allesammans. Det ska jag ha! 
 
 

Kommentarer:

1 Full av tankar:

Grattis!

Svar: Tackar tackar! :-)
your cup of tea

2 Linda:

Grattis på födelsedagen :)

Svar: Tack så mycket! :-)
your cup of tea

3 Christina:

Grattis på födelsedagen!
Hoppas att dagen blir underbar!
Kram

Svar: Tack! den var toppen =)
your cup of tea

4 Julia- 20 år och aktivt medium :

Grattis i efterskott, hoppas du fick en fin dag :)

Svar: Tack så mycket!
=) Spännande med en blogg i ditt ämne förresten!
your cup of tea

Kommentera här: