FOTOUTMANING | ELFTE MAJ | Mina blogg-tips!

SMÄM är först ut, eller Sara Woodrow som hon egentligen heter. Denna blogg är obotligt förtjust i! Sara bloggar inspirerande om familjeliv, design, heminredning och konst. Jag gillar henne allra bäst på grund av att hon så frikostigt delar med sig av bra tips till oss som gillar att måla och skapa. Dessutom tar hon jättefina bilder på alla hennes alster. Kolla in henne eller kolla in hennes egna lilla shop här! Mitt Skafferi är en ganska nyfunnen godbit. Underbara bilder och rolig mat inspiration. Ofta vill jag pröva varenda grej hon lagar, fast just den här efterrätten är en favorit. Pröva ni med!

En tjej jag följt ett tag nu är Lyckoland-Linn. Hon skriver inspirerande och fint om både stort och smått, livet liksom. Allra bäst gillar jag hennes fabulösa vecko-inlägg. Hon tar riktigt fina bilder, läs om du är intresserad av foto och behöver inspiration! En blommig tekopp är även hon en nyfunnen favorit hos mig och jag blev glad när jag såg henne på bloggs förstsida idag. Grattis! Denna tjej skriver smart, klokt och roligt på en samma gång. Läs och njut! 

Jag förväntar mig alltid olika saker av olika bloggar. Vackra bilder av en del, kloka texter av någon annan och inspiration av en tredje. Det är det som är så bra med bloggar. Att en kan ha hur många favoriter som helst! 
 
 
 
´
 

Dessa fina rosor fick jag av min syrra på min födelsedag! Jag ger dem vidare till er ♥

 
1. Snapshots | 2. Liten | 3. Hjärta | 4. Ett plagg | 5. Sovrum | 6. Ett tips! | 7. Drömmar | 8. Nära 9. Om jag vore en färg | 10. Lunch | 11. Mina blogg-tips! | 12. Som liten | 13. Kvällen | 14. Rofyllt | 15. Kök | 16. Pasteller | 17. Min kära vän | 18. Morgonljus | 19. Minns | 20. Nära hjärtat | 21. Under mina fotsulor | 22. Familjen | 23. Från min soffa | 24. I blom | 25. På min tallrik | 26. När ingen ser | 27. Porslin | 28. Förälskelse | 29. Ballong | 30. I framtiden | 31. Här är jag! |

Kommentarer:

1 Smäm:

Men åh <3 tusen tack för dom fina orden! Puss

Svar: Jag är glad att du blir glad! =) Puss
your cup of tea

2 Ida Nilsson:

Men visst är det så! Inspirerande bloggar är det bästa tycker jag! Samtidigt som man vill se det personliga lysa igenom :)

Svar: Exakt! Helt rätt =) Älskar dessa bloggar! ( och mer eller mindre ratar helt de som provocerar, tryggar irritation osv) så trist och uttjatat.
your cup of tea

3 Ida Nilsson:

Verkligen! Sådana bloggar läser jag inte längre, de kommer att dö ut! Det svåra är väl egentligen bloggar som har mycket olika typ som min. Recept, inredning och vardag. Om man bara vill ha något utav det liksom. Men man ska vara stolt och glad över det man skapar. Mer inredning och pyssel vill jag skriva om, men det kommer snaaaart. Vi har köpt hus och flyttar nästa helg. Sooom vi längtar :)

Svar: Du har så rätt =) ( Hoppas jag) Åh så spännande! Grattis till er! =D Jag är själv lite av en pysselfantast( när jag väl hinner med vill säga) Hoppas jag kan hitta lite rolig inspiration inne hos dig framöver =) Kram
your cup of tea

4 Ida Nilsson:

Tack! Det ska bli underbart att få pyssla i trädgården och starta upp ett helt hem! Jag har haft sju projekt som jag målat om nu på någon månad, blev lite för mycket kanske men.. Roligt att ha det färdigt till huset, som jag dessutom kan visa er sedan! :) Kramis!

Svar: Oj vad du legat i! Bra jobbat. Ja det vill vi gärna se =)
your cup of tea

5 Ida Nilsson:

Ja lite så.. Men det blir lite kabeltrummor, gamla byråer, kistor, köksbänk, klaffbord och lite annat :) Kommer bli förhoppningsvis bli jättefint!

Kommentera här: