FOTOUTMANING | FEMTE MAJ | SOVRUM

Dagens fotoutaming är sovrum. Både roligt och tråkigt tycker jag. Roligt eftersom att vi nyligen gjort fint i vårt sovrum och det hade varit jättekul att visa upp. Tråkig eftersom att det är precis vad jag gjort, för bara ett par veckor sedan. Inte mer än att jag bytt lakan och några blommor vissnat medan andra tagit sig har hänt här inne sen sist ni fick en titt. Jag får helt enkelt länka ett av mina gamla inlägg till denna fotoutamning och producera något bättre till nästa gång! Här får ni en titt in i vårt sovrum.  

 
 
 
1. Snapshots | 2. Liten | 3. Hjärta | 4. Ett plagg | 5. Sovrum | 6. Ett tips! | 7. Drömmar | 8. Nära | 9. Om jag vore en färg | 10. Lunch | 11. Mina blogg-tips! | 12. Som liten | 13. Kvällen | 14. Rofyllt | 15. Kök | 16. Pasteller | 17. Min kära vän | 18. Morgonljus | 19. Minns | 20. Nära hjärtat | 21. Under mina fotsulor | 22. Familjen | 23. Från min soffa | 24. I blom | 25. På min tallrik | 26. När ingen ser | 27. Porslin | 28. Förälskelse | 29. Ballong | 30. I framtiden | 31. Här är jag! |

Kommentera här: