I do

Igår var vi på vigsel och fick äran att vara med när ett par vänner till oss sa ja till varandra och blev man & fru. Allt i sin enkelhet och med endast några vänner och familjen närvarande. Efteråt åkte vi hem till parets nyköpta hus och hade grillkväll. Härligt!

Jag var helt uppslukat av partes lilla ögonsten och höll denna skatt i famnen halva kvällen. Finns inget bättre än nyproduktion!  

Jesper och jag körde på tema orange! Jag i orange klänning som ni ser och Jesper med ornage fluga och blommor.  

 
 
Vackra gäster och världens finaste brudpar! Särskilt deras fötter...
 
 
• Kategori: • Taggar: Vigsel i Rådhuset 13-05-18Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Queen of Kammebornia:

Vilken fest! Det är underbart med bröllop :)

Svar: Ja visst är det! De allra bästa fester om du frågar mig =)
your cup of tea

2 charlotte:

underbara blder!

Svar: Tack! Vad glad jag blir =)
your cup of tea

Kommentera här: