Alla minns skratt!

Sitter hemma i mina mjukisbyxor och skriver högtidstal. Jag tror bestämt jag kan min retorik men jag är fortfarande blyg när det kommer till att presenter eller läsa upp saker man själv skrivit! Det enda som kan rädda mig nu är humor! Det är det abslout bästa som finns när man känner sig osäker. Att skämta bort det! Skämta bort att du är både osäker, nervös och framför allt ha lite humor i ditt tal. Får du bara männiksorna du pratar inför att skratta bara en edaste gång så är det bra! Skratt är det man minns sen...
 

Jag skrattar nog mest med dig min fina ♥
 
 
Nu sitter jag och mumsar frukost tillsammans med mamma vid en varsin dator i matsalen. Äggröra, äppelbåtar och om man är snäll en gårdagens chokladboll till kaffet efteråt. Livet är allt flott hörrni! I alla fall mitt denna morgon..